Documento Media

Κοροϊδεύουν συνειδητά τους ασφαλισμένους

*Ο Κ. Νικολάου είναι συνταξιούχος τ. ΙΚΑ ΕΤΑΜ και μέλος της Διοικούσας Επιτροπής ΚΕΠΕΑ / ΓΣΕΕ Κώστας Νικολάου

Πλέον παραβιάζονται βασικές αρχές της κοινωνικής ασφάλισης, καθόσον για υπηρεσίες του ΕΦΚΑ που μέχρι χτες παρέχονταν στους ασφαλισμένους, σήμερα, στο όνομα τάχα του ψηφιακού κράτους, η ευθύνη μεταφέρθηκε στους υποψήφιους συνταξιούχους! Οι ασφαλισμένοι, εκτός από το κόστος που επωμίζονται, αναλαμβάνουν και το ρίσκο της λανθασμένης συμπλήρωσης. Προτού ισχύσει το έκτρωμα της ηλεκτρονικής κατάθεσης της αίτησης, πάγια πρακτική των ταμείων (αναφορικά με τις αιτήσεις) ήταν να βοηθούν (άλλωστε είναι υποχρέωση του ΕΦΚΑ) για την κατάθεση, με το έμπειρο προσωπικό που είχε στελεχώσει τα ειδικά τμήματα. Στα τμήματα αυτά απευθύνονταν οι ασφαλισμένοι και ο υπεύθυνος του τμήματος τους ενημέρωνε και (εκτός από τα στοιχεία ταυτότητας) συμπλήρωνε ο ίδιος τα απαιτούμενα της αίτησης και παραλάμβανε τα απαραίτητα έγγραφα, ενώ τυχόν ελλείψεις προσκομίζονταν αργότερα. Ωστόσο η σύνταξη άρχιζε από την ημερομηνία αυτή. Αυτά τα τμήματα λοιπόν καταργήθηκαν, με αποτέλεσμα την επιβάρυνση των συνταξιούχων. Για να μιλάμε σήμερα για ψηφιακή σύνταξη θα πρέπει πρώτα απ’ όλα ο ασφαλιστικός βίος κάθε ασφαλισμένου να είναι όλος σε ηλεκτρονική μορφή, διαφορετικά είναι κοροϊδία! Οσο ο ΕΦΚΑ και τα συναρμόδια υπουργεία δεν εντάσσουν όλα τα χειρόγραφα στοιχεία που αφορούν τον χρόνο ασφάλισης της περιόδου πριν από το 2002 (για το ΙΚΑ πριν από το 1989) σε ηλεκτρονική μορφή κοροϊδεύουν τους ασφαλισμένους. Μέχρι τότε οι αιτήσεις μπορούν να υποβάλλονται ηλεκτρονικά, ΟΧΙ όμως υπό την παρούσα μορφή αλλά με επαναλειτουργία των τμημάτων παραλαβής αιτήσεων. Και να στελεχωθούν επίσης με έμπειρο προσωπικό, το οποίο, όπως πριν, παρουσία των ενδιαφερομένων θα συμπληρώνει ηλεκτρονικά και θα παραλαμβάνει τις αιτήσεις.

Doc | Νέαεπιβάρυνση

el-gr

2022-10-02T07:00:00.0000000Z

2022-10-02T07:00:00.0000000Z

https://epaper.documentonews.gr/article/282063395849633

Documento Media