Documento Media

Προκλήσεις η βιωσιμότητα και η ασφάλεια δεδομένων

Τα ζητήματα προστασίας της ιδιωτικότητας και εμπιστοσύνης των καταναλωτών ανέβηκαν στη δεύτερη θέση των προκλήσεων για τις εταιρείες

Οι μεταβαλλόμενες προσδοκίες των καταναλωτών σχετικά με τη χρήση δεδομένων και την ψηφιακή ευημερία, σε συνδυασμό με τις συχνότερες κυβερνοεπιθέσεις, ωθούν τα θέματα προστασίας της ιδιωτικότητας, της ασφάλειας δεδομένων και της εμπιστοσύνης από την πέμπτη στη δεύτερη θέση της κατάταξης της EY για τις δέκα κορυφαίες προκλήσεις για τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση της εταιρείας.

Η ετήσια έκθεση της EY κατατάσσει τις πιο σημαντικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών βάσει ανάλυσης των αποτελεσμάτων διάφορων κλαδικών και καταναλωτικών ερευνών που διεξήγαγε. Με τη ζήτηση για υπηρεσίες σύνδεσης να μεγαλώνει συνεχώς, το 75% των παρόχων τηλεπικοινωνιών παρατήρησε αυξημένα περιστατικά κυβερνοεπιθέσεων τον τελευταίο χρόνο, ενώ το 47% δηλώνει ότι σήμερα ανησυχεί περισσότερο από ποτέ για τη δυνατότητά του να διαχειριστεί ανάλογα περιστατικά.

Επίσης, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά η αποτυχία εξασφάλισης επαρκούς ακτίνας κάλυψης και ανθεκτικότητας για τις υποδομές δικτύου παραμένει ο κορυφαίος κίνδυνος για τον κλάδο, σύμφωνα με την έκθεση. Με τους καταναλωτές να δίνουν πλέον μεγαλύτερη έμφαση στη συνδεσιμότητα, ως αποτέλεσμα της Covid-19, η βελτίωση της κάλυψης δικτύου και η ποιότητά της παραμένουν οι μεγαλύτερες πρoκλήσεις που καλούνται να διαχειριστούν οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών.

Παράλληλα, η αδυναμία κλιμάκωσης δράσεων ψηφιακού μετασχηματισμού υποχώρησε από τη δεύτερη στην έκτη θέση της κατάταξης. Η έκθεση υπογραμμίζει ότι η πανδημία της Covid-19 υποχρέωσε πολλές εταιρείες τηλεπικοινωνιών να επιταχύνουν τα σχέδια ψηφιακού μετασχηματισμού τους και ότι οι διευθύνοντες σύμβουλοι των εταιρειών του κλάδου προωθούν την υλοποίηση νέων μετασχηματιστικών πρωτοβουλιών και επενδύσεων.

Παρ’ όλα αυτά, παραμένουν οι κίνδυνοι, καθώς η υλοποίηση πολλαπλών προγραμμάτων μετασχηματισμού απαιτεί την προσοχή των διοικήσεων, ενώ εμμένουν οι προκλήσεις σχετικά με την αποδοχή των ψηφιακών εργαλείων από το ευρύ κοινό. Πράγματι, το 54% των καταναλωτών παγκοσμίως δηλώνει ότι προτιμά ακόμη τα παραδοσιακά τηλεφωνικά κέντρα για την εξυπηρέτηση των ζητημάτων που αντιμετωπίζει σχετικά με τις ευρυζωνικές συνδέσεις του, σύμφωνα με την έκθεση.

Η μεγαλύτερη πρόκληση για τους παρόχους είναι η συνδεσιμότητα λόγω Covid-19, η βελτίωση της κάλυψης δικτύου και η ποιότητά της που επιζητούν οι καταναλωτές

Doc Techfinance

el-gr

2022-01-16T08:00:00.0000000Z

2022-01-16T08:00:00.0000000Z

https://epaper.documentonews.gr/article/282656100817838

Documento Media