Documento Media

Στον όμιλο Olympia περνά το 98% της Public-MediaMarkt

Ο διεθνής όμιλος κατέχει πλέον το πλειοψηφικό πακέτο και οι Γερμανοί εταίροι αποχωρούν

Στον όμιλο Olympia περνά το κοινοπρακτικό σχήμα Public – MediaMarkt (PMM) στην Ελλάδα και την Κύπρο, καθώς ο διεθνής όμιλος του Πάνου Γερμανού εξαγόρασε το 23% της κοινοπραξίας PMM από τη Media Saturn Holding και πλέον κατέχει το 98% του PMM έναντι του 2% των Γερμανών της Saturn, οι οποίοι ουσιαστικά αποχωρούν από την εταιρεία. Η εξαγορά του μεριδίου των Γερμανών στo σχήμα Public – MediaMarkt εντάσσεται στο πλαίσιο επένδυσης ύψους 50 εκατ. ευρώ του ομίλου Olympia για τη δημιουργία του νέου Public Group.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση του ομίλου Olympia, έπειτα από δύο χρόνια στενής συνεργασίας μεταξύ των δύο brands, το Public έχει αξιοποιήσει πλήρως την εμπειρία της MediaMarkt και μπορεί να προσφέρει μια ολοκληρωμένη πρόταση στον τομέα των οικιακών συσκευών, επιπλέον των μοναδικών επιλογών πολιτισμού και τεχνολογίας που το ίδιο πάντα προσφέρει. Ο στόχος για την επιτάχυνση της οργανικής ανάπτυξης του Public Group θα επιδιωχθεί λοιπόν μέσα από τη διεύρυνση των προϊόντων που προσφέρονται από το ενοποιημένο δίκτυο των 70 φυσικών καταστημάτων Public αλλά και μέσω της καινοτόμας πλατφόρμας e-Commerce και του εξειδικευμένου Marketplace που λειτουργεί. Συν τοις άλλοις, τα επόμενα χρόνια η εταιρεία θα φέρει στην αγορά μια σειρά από επιπλέον ψηφιακές υπηρεσίες που θα ενισχύσουν την εμπειρία και την αξία που φέρνει το brand Public στην αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Η επένδυση 50 εκατ. ευρώ του ομίλου Olympia θα υποστηρίξει τη νέα στρατηγική του Public με επίκεντρο τον πελάτη, η οποία έχει αναπτυχθεί ύστερα από ενδελεχή έρευνα στις βέλτιστες πρακτικές των μεγάλων omnichannel retailers σε Ευρώπη και Αμερική και περιλαμβάνει:

• Το λανσάρισμα νέων Public concept stores που συνδυάζουν τα ψώνια με την ψυχαγωγία σε εντυπωσιακούς, σύγχρονους και φιλικούς προς τους καταναλωτές χώρους, με επιλογές στις πιο ανταγωνιστικές τιμές.

• Την παρουσίαση από το Public καινοτόμων ψηφιακών interfaces που δίνουν πρόσβαση σε αμέτρητες επιλογές προϊόντων, ανεξάρτητα από την τοποθεσία ή τον τρόπο που ο πελάτης επιλέγει να πραγματοποιήσει τις αγορές του.

• Τον συνδυασμό της καλύτερης πρότασης που φέρνουν τα καταστήματα Public στην αγορά με την πιο σύγχρονη e-Commerce πλατφόρμα με στόχο να προσφέρουν στους καταναλωτές την καλύτερη omnichannel εμπειρία.

• Τη δημιουργία ενός από τα μεγαλύτερα και πιο σύγχρονα κέντρα logistics με την επέκταση της σημερινής εγκατάστασης και την ενίσχυση του στόλου μεταφορικών οχημάτων της εταιρείας. Στόχος η σημαντική βελτίωση της ταχύτητας διεκπεραίωσης των παραδόσεων σε όλη την Ελλάδα, καθώς και οι επενδύσεις σε νέες δυνατότητες για τους καταναλωτές για παράδοση την ίδια μέρα, αργά το απόγευμα ή το Σάββατο.

• Την αξιοποίηση των πιο σύγχρονων λύσεων λογισμικού και εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης στο call center της εταιρείας, με στόχο τη βέλτιστη εμπειρία εξυπηρέτησης του καταναλωτή μέσα από την ψηφιοποίηση των συναλλαγών και την υποστήριξη 24/7 εξυπηρέτησης, καθώς και τη δραστική μείωση του χρόνου αναμονής, σε συνδυασμό με τη βελτίωση του ποσοστού απόκρισης.

Υπενθυμίζεται ότι ο διεθνής όμιλος Olympia του Πάνου Γερμανού περιλαμβάνει εταιρείες οι οποίες δραστηριοποιούνται σε πέντε διαφορετικούς σημαντικούς κλάδους. Συγκεκριμένα, στο λιανικό και ηλεκτρονικό εμπόριο (PublicMediamarkt), στην αποθήκευση ενέργειας (Sunlight), τη διανομή (Westnet), στο λογισμικό (SoftOne) και στις τηλεπικοινωνίες.

Η εξαγορά είναι μέρος της συνολικής επένδυσης 50 εκατ. ευρώ του ομίλου Olympia για τη δημιουργία του νέου Public Group

Doc Επιχειρήσεις

el-gr

2022-01-16T08:00:00.0000000Z

2022-01-16T08:00:00.0000000Z

https://epaper.documentonews.gr/article/282621741079470

Documento Media