To νέο ψηφιακό πρόσωπο της Εθνικής Τράπεζας
ψηφιακή πλατφόρμα υπηρεσιών και το νέο εξελιγμένο μοντέλο εξυπηρέτησης που προσφέρει για τις επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες παρουσίασε πριν από μερικές ημέρες η Εθνική Tράπεζα της Ελλάδος.
Οπως ανέφεραν τα στελέχη της, η νέα digital banking πρόταση της ΕΤΕ διευκολύνει τη χρηματοοικονομική λειτουργία κάθε επιχείρησης, βελτιώνει και ενισχύει συνολικά την εμπορική της δραστηριότητα παρέχοντας:
- Ενα ολοκληρωμένο ψηφιακό οικοσύστημα internet banking που
αυτοματοποιεί και προσφέρει λύσεις στο σύνολο της αλυσίδας αξίας του πελάτη.
- Δύο νέα online τραπεζικά προϊόντα, το «New business customer onboarding» για την online απόκτηση λογαριασμού όψεως σε επιχειρήσεις που δεν είναι πελάτες της τράπεζας και το «Business δάνειο εξπρές» για online επιχειρηματικό δάνειο με όριο έως 35.000 ευρώ για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά.
- Εξειδικευμένα ψηφιακά εργαλεία που βασίζονται στις τεχνολογίες αιχμής των APIs και open banking, με στόχο την επιχειρησιακή τους βελτιστοποίηση με την παραγωγή αξίας στην εμπορική πολιτική των επιχειρήσεων, την ανάπτυξη των εργασιών τους και τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη τους.
Παράλληλα, η ΕΤΕ εξελίσσει το μοντέλο εξυπηρέτησης των εταιρικών πελατών, ενισχύοντας και συμπληρώνοντας τον ρόλο του Relationship Manager με την ομάδα Corporate Transaction Banking, ομάδα εξειδικευμένων στελεχών-συμβούλων για ολοκληρωμένη τραπεζική εξυπηρέτηση.
Doc | Techfinance
el-gr
2021-07-25T07:00:00.0000000Z
2021-07-25T07:00:00.0000000Z
https://epaper.documentonews.gr/article/282166474209185
Documento Media